Skip to content

NACKHÅR-OCH-ALLT-HÅR-I-HELA-KROPPEN-RESANDE

11 november 2012

Rätt torrt här va. Jag har gjort min dator omvändbar så tänkte nu köra på mobilen och ser att jag har ett nästan två år gammalt utkast som ligger och ruttnar. Tänkte publicera det i brist på annat:

Alltid ska det vara så jävla komplicerat.

Jag har nu under flera nätter suttit och glott på hundratals klipp föreställande KENTs livespelningar i somras. Det är rätt så fint. Mycket fint. Det säger jag som bara något år sedan i princip avskydde bandet. Jag hörde min finska kusin prata om ett svenskt, rätt så känt band. Ett band som jag knappt visste existerade.

Men tydligen så kan man förändras. Till och med den gamlaste och fumligaste hunden. Så mycket har jag förändrats att jag till och med har knåpat ihop en tatuering. Den är genomrutt.. genialisk!

MEN NU TILL SAKEN

Det som är komplicerat är att jag i sommar vill jobba – men ändå inte. Jag har lovat mig själv att ta mig på en massa roliga festivaler som jag missade förra sommaren.

Men samtidigt är jag rädd för att det ska göra mina jobbkarriär-chanser genomruttna.

Men nu säger jag bara – vi får se.

No comments yet

Kommentera

