Skip to content

KLADA VAPPEN..

30 april 2010

.. alla människor!

Idag har jag kommit fram till att det är galet underskattat att ta det lungt på Valborg. Det har jag gjort och jag är sjuhelvetes nöjd! När man hör på en del människor verkar det som att man måste dricka och vara helt galen på Valborg. Och får man ingen alkomaholi är det helt kört och lika att lägga sig i ett dike för att aldrig återvända. Känner du dig träffad, känner jag nog att du är rätt så socialt inkompetent och förmodligen också inavlad. Kan man inte fira en högtid som denna utan dricka är man fan inte frisk!

Men lägg nu märket till att jag inte försöker säga att man är en idiot om man har firat Valborg med en sup! Har du skött dig säger jag bara, trevligt! Och hoppas att du hade årets hittils trevligaste kväll! Trots det feta vädret..

One Comment leave one →
  1. 01 maj 2010 10:31

    Det där var bra sagt! Tur att det finns folk som förstår att man kan ha kul utan alkohol(i) som du säger 🙂

Kommentera

