Skip to content

JESUS CAMP

08 februari 2010

Oh my fucking shit hell.

Vad i hela världen är det hör för något? Jag säger det här säkert i varje inlägg, men nu menar jag det: ÄR DET HÄR ETT SKÄMT?  Jag har sett många skräckfilmer i mitt liv. Filmer som nästan fått mig att sitta uppe hela natten med ett baseballträ i högsta hugg. Alla dessa filmer jag sett är barnfilmer jämfört med det här äckelklippet som jag verkligen hoppas på att ni sett. Kolla hela klippet – om ni vågar.

Jag som tycker att religion är sjukt så som det är. Så hittar jag det här. Helt seriöst – vad är det för fel på USA? Varför är allting så grovt överdrivet där på andra sidan atlanten? Är man religiös så är man då bannemig religiös. Är man överviktig så är man det riktigt jävla ordentligt. Här ska det inte sparas på Mc’Donalds. Liksom det är inget fel med att inte vara pinnsmal. Det är inte normalt att vara fullt frisk och vara pinnsmal. Men sedan att vara stor som en val och åka runt i en stadsjeep stor som en jumbojet är en annan sak.

THIS IS WAR! THIS IS WAR! THIS IS WAR! THIS IS WAR!

Men tillbaka till ämnet. Det här stället, vad fan det nu är där alla dessa stackars barn blir hjärntvättade till att inget annat föra än att dyrka Jesus. Får man verkligen göra sådär? Har inte dom där stackarna sin egen vilja att bestämma över sin religion. Hur jävla bra är det att få det intryckt i skallen av en skrikande och läskig kärring? Alltså barnen är ju i panik och faller ner på golvet och gråter för att de har svurit i skolan och om de inte slutar kommer självaste Gud att straffa dem med rapp från åsk-piskan.

Det är snart 2000 år sedan Jesus dog, kanske dags att glömma och gå vidare?

Skulle jag ha chansen och möjligheten att stänga ner det där jävla stället så skulle jag göra det.

Och så måste jag säga att det är så jävla jobbigt att leva ett ska man säga, bra liv – samtidigt som man ser andra ha det så jävla dåligt. Till exempel bara tjejen på ICA idag som inte hade råd med sin vetekaka. Jag hade fan ont i magen hela vägen till bilen när jag kånkade två feta kassar fulla med mat till bilen.

2 kommentarer leave one →
  1. 13 februari 2010 23:31

    serri, de där var ju bara helt jävla sjukt!! :O stackars barn, huj,. ännu de där som hon sa om Harry Potter,, hahaa, fyfasen vad lame.. åå, amerikaner är nog bra dumma!

  2. 03 mars 2010 20:32

    Måste bara säga HAHAHAH, såg den där i skolan när vi hade kristendomen som tema. Det där handlar ju helt och hållet om brainwash, hjärntvätt. Och att de blir hemundervisade av sina superkristna föräldrar gör ju inte saken särskilt mycket bättre. Hej hopp ut i det verkliga livet livet livet, hur ska det gå. Men som ”noora” sa, Amerikaner är ju lite som de är, ska alltid vara så extrema ut i fingertopparna. Och att gå omkring och säga att barnen är som mest åtkomliga för synd, blablabla. Klart som fan barnen blir påverkade. Varför inte bara leva i nuet, istället för att sitta omkring och vänta på att Jesus ska återvänta och rädda oss, från den globala uppvärmingen som de så duktigt påpekar för sina barn inte finns. Herregud säger jag bara. förlåt för en lång kommentar skulle kunna skriva en hel roman om det här, men jag blir bara så knas i huvudet. Det är ingen religion som de håller sig till. Det är en sekt. De får verkligen mig att tänka efter en gång extra på vad jag tycker om kristendomen och vad den står för för mig. Just nu pekar kurvan neråt.

    Haha, ha en fin kväll.

Kommentera

