Skip to content

PLUGGZOR

13 september 2009

Imorgon är det skola igen – så underbart! Hela helgen har jag ju inte gjort något annat än.. längtat. Jag vill ha läxor i massor, massor! Prov, prov hela veckan skulle vara riktigt jävla kul! Och ååh, kan vi inte bara ta en extra romananalys? Kom igen?

Jag är ju så sjukt seriös. Egentligen allt som står i stycket ovanför menar jag TVÄRTOM. Du förstår va.

Hela denna, hemska kväll har jag varit på väldigt konstigt humör. Som om jag vore hög, eller nåt. I love mushrooms! Men det kan ju kanske bero på att jag övertrött. För jag har stigit upp klockan kvart i åtta idag – av mig själv. Ingen som väckte. Och så har jag ju som varit igång hela dagen som en jävligt virrig tupp i fullaste höns-söket.

Och icke sa nicke nu ska det sovas. Har du tråkigt kan du kolla på bilder i förr-förra inlägget. De är mycket heta och det är mycket naket! KOLLA NU!

One Comment leave one →
  1. 15 september 2009 16:58

    Haha yes 😉 då är det lätt!

Kommentera

