Skip to content

PERKELE

06 september 2009

Denna fina helg. Andra helgen sedan sommarlovet hade jag en enda uppgift som jag skulle slutföra. Som jag för EN GÅNGS SKULL skulle färdigställa. Men i helvete heller gjorde jag det. Jag är djupt besviken.

Ja alltså jag skulle röja och städa mitt rum. Som just nu ser ut som något man ännu inte kommit på något namn till. Superstök med en buske i mitten kanske.

I morgon börjar skolan och det ska bli mysigt med Företagsekonomi in the morning. Just nu är det kanske mitt favoritämne efter mega-bild. Nåjae Naturkunskapen hänger nog där någonstans också.

Och nu är klockan veldigt mycket. Jag ska bara förpesta min mamma med lite tvätt och sedan ska jag sova. Fan, jag borde lära mig tvätta.

No comments yet

Kommentera

