Skip to content

HIHIHIHIHI

20 juni 2009

Nu lyckades jag hacka mig in på min mormor och morfars mobila bredband så den funkar på min MBP. Okej jag hackade inte så mycket. Laddade ner drivrutiner och pluggade in skiten. Riktigt kuligt.

Annars då. Jag har nu i två nätter sovit i min mosters stuga och det har varit riktigt trevligt. Jag har badat utebastu och grillat korv och pinnbröd på öppen eld. Sedan röktest det fisk och det var ju hur gott som helst. Sedan satt jag och min kusin uppe typ hela natten och käkade Tuc Tuc. Trevligt var väl det också. Men nu så sitter jag ju här hos min mormor och morfar och skriver. Snart ska jag fara ut med min kusin och mata hästen, stinkigt. Men vad gör man inte för sina vänner. Och idag så kommer jag ju hem till Happis. Tråkigt men ändå kul. Så får jag börja föra över en massa filer från gamla datan till den här datorn. Så ska jag sedan formatera den gamla och sedan ska min lillebror ärva den.

Men nu ska jag fara ut och mata hästen som sagt. Hejdå.

One Comment leave one →
  1. Linnéa permalink
    20 juni 2009 16:15

    vi åt också rökt fisk.
    lax, närmare bestämt. mmmmmmmmmmmmmmmmm ❤

Kommentera

