Skip to content

LIFE WITH A MACBOOK (PRO)

19 juni 2009

Fast leveransdaum var på måndag så anlände min Macbook Pro igår. Jag blev såhäääääääär glad. Den är svinsnygg i allafall. Och nu har jag varit i min kusins stuga från igår och nu sitter jag hos  min mormor och nöter internet. Och så är det någon som står här bakom och suger på en klubba och försöker förstå vad jag skriver. Och så vill denne person säkert kolla in någon hästsisa så jag får väl låta henne sätta sig här. Imorgon kommer jag hem och så ska jag äntligen får surfa med min MBP.

One Comment leave one →
  1. 19 juni 2009 15:09

    I want one too:(

Kommentera

