Skip to content

BCN (& MAMA TRISH)

26 april 2009

Nu när jag satt här och bläddrade runt på FB hade en massa Barcelona kompisar lagt upp bilder från någon konstig dag som dom firar. Och jag såg så mycket och så många människor som man kände igen. Och platsen där vid skolan. Minnen! Nu fick jag ett jävligt stort sug till att fara tillbaks. Det skulle vara så jävla jävla kul kul! Helt oslagbart.

Men för att göra detta tråkiga inlägg lite roligare. Tänkte jag bjuda på.. jaaaa.. MAMA TRISH!

One Comment leave one →
  1. LNA permalink
    27 april 2009 19:15

    nu dog jag

Kommentera

