Skip to content

MÅNDAG, ELLER VADFAN ÄR DET?!

20 april 2009

Det här med pensionärer är alltid så himla roande. Idag har nämligen M&M (mormor och morfar ja, men de är som godis!) besökt familjen Laumaij. Det var riktigt trevligt må jag säga bland annat för att min telefon äntligen anlände hem efter en dryg veckas isolering. Och det märks verkligen när folk har varit lediga allt för länge. För morfar skulle ta nå tabletter och det är som olika mängd olika dagar. Och han trodde ju såklart att det var tisdag. Lustigt värre. Som avslutning på deras resa hit till storstaden var vi och shoppade en massa på Rajalla. Wiie!

Och jag må också säga att jag fortfarande känner mig som en 57 årig knarkare. Egentligen så skulle jag vela vara med på idrotten imorgon men jag vettefan om det är så smart. Min hals är fortfarande helt CP för att emellanåt känns det som att jag råkat svälja ett jäkla rakblad! Vill du veta hur det känns – fråga mig! Men det håller ändå sig inte utan går som över efter några stunder. Men sen tar den kliande och irriterande halsen över. Och rethostan. En trogen kompis.

Men hur mycket och hur jävla mycket det än kliar i mina feta fingrar är det dags för alla barn att sova. Bolibompa har slutat för länge sedan.

No comments yet

Kommentera

