Hoppa till innehåll

Peppar, peppar!

16 april 2009
tags: ,

Alltså finns det någon krydda godare än peppar? Liksom peppar här och där gör allting så gott. På mackan, i soppan och under armarna – perfekt! Dock så kan jag tänkta mig ett det skulle svida till om man skulle äta dessa svarta godingar ”fel väg”. Och nu rullar fantasin iväg igen. Men det spelar väl ingen roll. Jag vill visa att jag älskar PEPPAR! Mums! Nu snart ska jag fara och fira 14-årings kalas. Det ska bli kul. Hoppas att människan har peppar i tårtan!

Peppar gör livet värt att leva.

2 kommentarer leave one →
  1. LNA permalink
    16 april 2009 16:39

    alltså jag kan inte hålla med! peppar är gott, visst, men enligt mig finns det INGENTING som slår AROMAT. Jag menar, sätt det på nästan vad fan som helst och det smakat ljuvligt! 😀

    vi kan väl säga såhär att din passion för peppar är som min passion för aromat. DEAL?

  2. 22 april 2009 12:13

    Jag står för aromat, det passar till allt! Men peppar kanske också är gött…

Lämna en kommentar