Skip to content

PROPABLY THE FULASTE MÄNNISKAN I VÄRLDEN

30 mars 2009

img_8938
Den här dagen har varit ganska så fullspäckad och ska man säga schemalagd. På morgonen tvingade jag upp mig själv så att jag skulle hinna dela ut lite skit reklam så det inte skulle blir kvar så mycket att dela ut efter skolan. Efter skolan var det iaf gymmet som gällde och det var väl helt najs. Och något som är så himla irriterande med skolan är att den liksom inte stannarkvar inom dom stängda dörrarna. Läxor, inlämningsuppgifter och prov följer med som en 100 kilos ryggsäck hem och överallt. Jag längtar faktiskt till att få börja jobba. Jobbar man ett pass på 8 timmar så gör man det. Ostekta hamburgare eller ofyllda hyllor följer knappast en hem.

Imorgon åker Malin till Thailand. Kul för henne. Jag bjuder iaf på en ful bild.

3 kommentarer leave one →
  1. Disa permalink
    31 mars 2009 8:16

    haha du är alltid så himla söt på alla bilder, hur lyckas du ? 😀

  2. tomppe permalink*
    01 april 2009 19:46

    Svaret är: JAG ÄR SJUK I HUVUDET 😀

  3. Mervi permalink
    02 april 2009 22:25

    HAHAHA, vilken härlig bild. This is the new mirror picture!

    Jag väntar fortfarande på trilla-över-sargen-@-Provincia-bilden! Bifogar min e-mail återigen. 😀

Kommentera

