Skip to content

OH ROMEO, WHERE DO YOU HAVE YOUR iPOD? (KONSTIGT)

22 mars 2009

En iPod är verkligen en fin sak. Man kan fylla den med en massa roligt såsom musik, bilder, spel och filmer. Det kan nog ses som en ”flickväns-ersättare” från typ CoolStuff. Den har en massa fördelar. Tex att den inte kräver att man missar bästa TV programmet för att ta en myspromenad. Och den begär inte heller skilsmässa om man glömmer bort när man firar 7 och en halv månad. Och sist men inte minst, faktiskt det bästa = blir man less är det bara att – stänga av.

Haha nåmen visst är jag rolig. Jag antar att jag inte var 100% seriös. Jag ville bara komma på något att skriva om. Och samtidigt värma upp fantasin litegran inför berättelsekrivande. Dock så börjar klockan närma sig midnatt och det är skola imorgon. Så jag tror att jag börjar sega mig mot sängen nu. Det vore fan inte dåligt.

One Comment leave one →
  1. ffjong-FRITZ permalink
    24 mars 2009 11:57

    MVG på engelska 😀 vi äger!

Kommentera

