Skip to content

UNDER THE YEWLLOW LEMON TREE

17 mars 2009

Denna dag har varit sådär solig och vårig. Jävla fint. Det har annars också varit trevligt. Skolan flytade på helt fint. Bland annat så skapade jag och Linnéa (med inslag av Erica) världens bästa och snyggase helvetestratt. Och själva skapandet var helt kul. Vi borde göra en till, och kanske sälja den till någon? Men i allafall gick jag hem med Linnéa och Frida. Frida vände om vid stallet och for hem. Det var ändå hurtigt av henne att följa oss ända dit! När jag kommit hem blev det av för en liten promenad med Zorro. Där jag frös som tusan. Fast jag 10 minuter tidigare gått hem från stan och inte frusit ett dugg. Hemma vid middagsbordet bestämde sig familjen för att besöka IKEA(bara för att jag ville, varför – det får ni veta snart). Så då for jag, mmma och pappa(hela familjen jaja) dit och glodde runt lite. Päronen var helt galna och köpte en sängram med massa lådor till min brusha från FYNDHÖRNAN. Jag själv inhandlade hängmappar och ett jävla CITRONTRÄD! Jag diggar den redan. Den är jävligt snygg och kommer producera C-vitaminrika frukter året runt. Så jag får väll bannemig sköta om den ordentligt.

Det känns som att det vore dags för att sova. Men Lost börjar om 40 minuter. Jag ska nog glo det! Hejtå.

No comments yet

Kommentera

