Skip to content

PLUGGHÄST OCH STÄDRÅTTA

15 mars 2009

Denna dag kan jag kalla effektiv och bra. Dagen började med att jag kom iväg ovanligt tidigt med att dela ut reklamerna. Så jag var klar skaplig tid och fick över tid till att röja mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Nu är det bara skrivbordet och byrån som vill vara lite stökiga men de lär jag fixa nu snart eller imorgon innan jag drar till skolan. Och så har jag kommit på ett perfekt sätt att organisera mina uppgifter, vad jag sak göra alltså. Jag har en rad med fina post-it lappar på en hyllkant på mitt skrivbord så jag ser dem hela tiden. Och så organiserar jag dem efter viktighet = JAG PRIORITERAR WOHOO. Och nu är det som dags att förtsätta med Samhällets Ekonomi. Jag ska nu ikväll sammanfatta kapitlet till ett fint plugghäfte så det blir lett att plugga dessa dagar till och med onsdag. Sedan blir det dags att skriva romananalys om Kyrkdjävulen.

Hejtå, lilltå.

No comments yet

Kommentera

