Skip to content

Chinese Democracy

15 februari 2009

Hoho idag var det en ganska så händelserik dag slutligen. På kvällen bar det av att fara till Vuono. Och är man smart som vissa far man dit utan att veta om man har skjuts hem igen. Och ja det hade inte jag och Jesper. Eller jo vi hade haft men vi ides inte åka. Så vi fixade lite skjuts med skotrar och sånt där. Och det var svinkul! Li skjutsade oss en bit upp på E4:an mot staden. Sedan gick jag och Jesper därifrån till max via bilprovningen, industriområdet, närsta och det där. Det var väll lite kallt men helt trevligt! Sedan satt vi inte så länge på Max utan for hem. Jesper for hem och jag, malin och sofia som vi hittade på max började gå mot marielund. Och när vi var vid Vallen såg jag att mammas jobb-bil stod där utanför så vi fixade iaf skjuts till Marielund.

Nu ska jag ut och jobba – dela ut reklam. Jag ska dra på mig mitt nya underställ så jag hare varmt! Hejdå va.

No comments yet

Kommentera

