Skip to content

Kallt spel

31 januari 2009

Ho ho ho Lördag. Vilken dag. Det är nog sällan man hinner med så mycket på så kort tid. Jag har fixat till mitt rum och varit på bland annat IKEA. Sedan hann vi även med att cruisa runt i Grankullen och leta efter min brother som var och tog en liiten promenix där. Sedan cruisade vi där en liten stund till och sedan till Älgstråket där vi lämnade av Vincent och Jesper. Sedan for jag och pappa till ica för att handla. Och alla dessa bilfärder satt jag i framsätet på min brors BMW. Det är nog det bästa bilsätet jag känner till! Sedan gjorde vi en helvetes massa kroppkakor. Vi orkade typ äta upp en tredjedel. Sedan ville alla spy.

Nu sitter jag här och försöker hitta på någonting med mitt liv. Som det ser ut nu lär den här kvällen blir rätt så tråkig och icke full av händelserika händelser. Får se vad vi lyckas koka ihop av denna kväll. DET LUKTAR POPCORN, helvetti

One Comment leave one →
  1. 07 februari 2009 14:45

    åh popcorn, säg snälla inte att de var smörpopcorn då blir jag smått avundsjuk!

Kommentera

