Skip to content

The man in black is the one to be afraid of

19 januari 2009

Den här helgen har på något sätt varit så hemsk. Jag har slipat, spacklat, tapetserat, dampat, surat, skurit, tapetserat, rivit, ramlat, krypit, städat, lagt golv, dampat, surat, bråkat, hatat och tråkat. Det här med att renovera är nog det hemskaste en människa kan gå med om. Housch vad jobbigt! Jag är trött på det här. Jag har hållit på i nästan en vecka med att förbereda allting till att nu börja tapetsera snetak vilket leder till ett helvete. Nu idag har vi börjat lägga golvet som i början verkade vara ett omöjligt pussel. Menja, det börjar lösa sig. Man kan nästan säga att alla människor runt och kring mig bör ha varit lite rädda för mig. Så som jag ylat runt och dampat.. På bilddagboken bjöd jag på en bild med mig i smoking på farmors minnestund. Förlåt mig fan. Jag hatar när folk säger så. Men jag tycker att jag ser ganska cool ut där. Jag tycker inte det på riktigt. Det är bara för smokingen och att jag låtsas dricka kaffe(gift). Jag saknar farmors kroppkakor och hjortronsoppa.

No comments yet

Kommentera

