Skip to content

Every night is a mascerade

29 december 2008

Gårdagen var en riktigt äcklig springa i affärer dag.  Det började med Linnéa och Meiju på Ikano för att sedan avancera til Lunch på IKEA. Sedan sprang vi till köpcentret och ja, där gjorde vi inte så jättemycket. Linnéa for hem och Meiju någonstans och jag gick hem med mamma och Zorro. Sedan när vi kommit hem bestämde sig mamma, pappa, jag, farbror och faster för att fara till Dressman och kolla på Smokin till mig och farbror som ska användas på farmors begravning i Januari. Det var jobbigt som fan.  Och ja de jävlarna har bestämt att jag ska var nå fotograf sedan. Menja, det resulterade  i att människorna gick med på att beställa en blixt till mig.

Kvällen blev det dags för att hälsa på farfar och lyxfika på Max med farbror och faster. Sedan for jag med diverse människor till Ica och sen hem till Terese dit några andra diverse människor anlände. Det var i allafall kul och trevligt.

För övrigt hittade jag en otroligt snygg flaska i min storebroders rum. Det är en Absolut-flaska som typ har en paljettjacka på sig med dragkedja och allt.
Every night is a mascerade.

No comments yet

Kommentera

