Skip to content

Påskdagen

24 december 2008

Äntligen är Påskdagen här. Påskmiddag med en massa kyckling och äggjakt. Och – världens längsta fredag. Och nog är det väll tur att jag bara ljuger. FÖR DET ÄR JU FÖRFAN JUL! Så som man har väntat på den här dagen så man får sluta vänta på julafton. Idag blir det att hetspaketera de sista klapparna. Du vet, jag är ju faktiskt en av tomtens nissar. Jag hade planerat att koka knäck, men det sket sig. Det var tänkt att göra det igår men eftersom att min dator gick sönder sådär lite smått så fick jag hålla på med den i princip hela natten. Och nu funkar den ju. Men min partition med alla bilder, musik och dyligt har försvunnit. Jag har lust att döda någon. Men jag ska inte förstöra julafton på grund av en dator nej nej! Det löser sig på något sätt. För nu är det dags för snö, mat, tomtar och nissar. Min jul firas i allafall hos mormor och morfar.

Vi ses där.

No comments yet

Kommentera

